Inte bra...

Nu har Isabelle sovit i 4 timmar... 
Hur bra kommer den här natten bli då?! 
Sprutan tog hårt och hon var ganska ledsen ett tag på em. Och varm. 
Men hon åt i varjefall en flaska vid 4. Kanske fortsätter sova efter nästa måltid. 
Dålig timing det här. Hade ju velat sova när hon sover så länge. Men jag kunde ju inte hålla henne vaken direkt stackarn. 

Maken har sin pingisdag idag så han kommer nog inte förns jag somnat ( förhoppningsvis) . Så han har inte kunnat hjälpa med barnen heller. Jag ringde och förvarna om att han kanske skulle få åka hem om hon hade fortsatt vara ledsen. 
Han har en dag i veckan då han och Linus spelar pingis och tvspel direkt efter jobbet. Jag har ju mina två träningar så det är rättvist. :-) 

Undra om jag ska väcka henne....hmm. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0