Längtar

Åh, sitter som på nålar och bara längtar att få komma ut i skogen! 
Mamma skulle ta barnen en stund i em men hon sluta kl 4 först... 
I brist på annat kollar jag på tv 4 play som kör live sändning på älgjakt. 

Maken är iväg med sitt jaktlag och jag vet inte när han kommer hem. De blir nog ute hela dagen . 
Hoppas han kan gå nått med Atlas så han får röra på sig. 


För övrigt kan jag knappt gå idag. Det gör så ont i mina höfter och knän efter innebandyn. De hade nått jäkla trägolv som var värdelöst att spela på. 
Sen tog jag nog ut mig lite för mkt igår, men blev så taggad att göra mål och det lönade sig ju! :-) 
Nu skulle det ju sitta fint med att man fick skjuta en älg oxå! 

Gammal bild på Jesper i snyggaste outfiten! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0