Hårdhandskarna

Ikväll blire läggning i spjälsängen! 
Och inga pardon! 
Vi har sovit så dåligt länge nu att det är dags att göra nått åt det på riktigt. 
Så ikväll blir det bad, sen amning och sen nattning i egen säng. 
Inatt vakna jag en gång i timman. Även om hon inte var vaken. Bara för att hon låg så nära mig. Inte bra! 


Känns som att hela livet kretsat kring sömnlösa nätter men det är ju faktiskt så. Utan bra sömn fallerar lixom resten! 

Har hämtar hem gossen från dagis, han hade vart glad och busig hela dagen. Så skönt att höra! 
På torsdag är det skogsdag igen och då ör dom ute hela dagen. Det gillas! 
Fick lapp om föräldramöte. Kändes väldigt vuxet. Men det kan man väl säga att jag är nu. Vuxen. 
Blev kallad tvåbarnsmamma på träningen igår. Då kände jag mig ännu äldre. Haha 


Igår fick vi reda på att varg hade tagit får här i närheten. Endast 5 km härifrån. Atlas var helt konstig igår oxå, han måste ha kännt den. 
Det är ett jävla skit rent ut sagt. 
Nu kan man inte ens släppa ut barn och hund på tomten längre. 
Ber till gudarna att det blir jakt på dom igen. För så här vill vi inte ha det! 






Kommentarer
Postat av: Amela

Hur har det gått med läggningen av Isabelle? Vad duktig du är som hat avstått från sötsaker i två veckor :) kah ska börja med 5:2 dieten när vi kommer hem från Turkiet :)

Svar: Det gick ok först, hon somna fint i sängen. Fick stoppa i nappen typ 10 ggr men sen somna vi båda och jag vakna runt 1 för käk, tyvärr fick hon ligga kvar i min säng sen...
Bara påt ikväll igen! :-)

Tänkte oxå prova 5:2 sen när jag slutar amma! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-09-25 @ 11:50:21
URL: http://2barnsmamman.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0