Hårfager

Vet inte vad jag ska göra med mitt hår!
Är trött på det fast jag aldrig gör nått annat än sätta upp en tofs.
Sist klippte jag det i page så jag inte kunde sätta upp det utan var tvungen att fixa det jämnt.
Men det känns inte lämpligt nu med båda kidsen plus att det är skönt att få upp håret när det behövs.
Men kanske är lite sugen på lockigt igen?! I varje fall lite vågigt...
Färg har jag köpt hem men innan den kommer i måste det toppas en gång.
Har börjat tappa hår som fasen nu, så vi får väl se hur mkt som blir kvar sen.
Efter förra amningen tappade jag ju en hel lugg. Såg jätte kul ut när det växte ut igen. Eller ja, det håller ju fortfarande på att växa ut... ;-)

Men jag har åtminstone lust att känna mig lite snyggare i håret än nu.
Fast det blir ju inte så svårt.
Nu är det lite av en katastrof.


Kommentarer
Postat av: Amela

Vaknade precis så skönt :) hade en matning imorse halv sex! Alina vaknade halv nio jag och mini vakna nyss :)) halv åtta det är inte dåligt det med :)

2013-09-07 @ 09:27:43
URL: http://2barnsmamman.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0