Andra natten!

Isabelle sov själv i sitt rum inatt med! Tjoho! Snälla säg att det fortsätter så! 
Visserligen var vi nog alla trötta efter trippen till Ikea igår så det hjälpte nog till lite grann. Både för att jag inte skulle vakna av minsta pip och för att Belle skulle sova bra.
På Ikea hittade jag både det ena och det andra. För mkt saker men ändå sånt vi behövde. 
Kvällen spenderade vi ju såklart hos svärmor... :-) 

Nu ikväll däremot ska jag inte åka till svärmor. För jag ska åka och bowla och käka på nyöppnade olearys i Askersund. Blir spännande att se hur det ser ut. Hoppas det är bra mat oxå så man vill äta där igen. 
Behövs verkligen ett sånt ställe där! 
Jag kommer dock köra för orkar inte fixa skjuts framochtillbaka. Sen har jag ingen större lust att dricka heller. Visst att det skulle vara gott men nån öl eller vin men som sagtblir det bara krångel med bilar. 
Får ta mig ett glas vin när jag kommer hem istället. :-) 

Belle testade att äta ärtor igår. Inte så populärt, helst skulle hon mosa dom i handen men inte äta... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0