BVC koll

Imorse var det åter igen ett besök på vc, denna gången skulle båda barnen till Bvc. Jesper på 2,5 årskoll och Isabelle på 10-månaders. 
Allt såg bra ut och de kunde allt man skulle. 
Jesper vägde 15 kg och var 93,5 cm lång. Har dålig koll på vad det var sist eftersom det dröjer mellan gångerna nu, men han växer bra och har blivit lite längre och smalare. Normalt alltså. 
Isabelle vägde 9,4 kg , hur lång hon var kan jag säga att jag inte hörde! Haha 
Det måste jag kolla imorrn. 
Men hon följde oxå sin kurva bra . Skönt att höra att man ivarjefall göder dom rätt! 

Dagen bjöd oxå på en promenad med grannen, utvecklingssamtal på dagis, städning av golv, bakning tills imorrn och en massa annat pysslande här hemma. 
Imorrn kommer makens familj hit och äter. Vi ska grilla spett tänkte jag. Sen bakade jag en citronpaj idag, hoppas den blir god! :-) 



En skrutta som tyckte det var gott att sitta under Jespers stol och äta smulor... Tur golven var rena... ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0