Familjedagar

Har spenderat dagarna med familjen mestadels. Igår åkte vi till min mormor och åt mat och hade det skönt. Kusinerna lekte med varandra och vi vuxna kunde sitta i solen och kolla på. Fick allt lite färg på näsan! 
Idag styrde vi mot svärföräldrarna för mat där. Gott som alltid , särskillt toscapäronen som vi gjorde till efterrätt. 
Jesper busade med sina farbröder så han var blöt av svett och tillslut sprang han utan blöja för det var så varmt. 

När vi kom hem stack jag ut och sprang. Såååå välbehövligt kan jag säga! Och bra gick det! 7 km på under 35 min. Så idag har jag både gått 8 km och sprungit 7. Börjar kännas i kroppen dock... ;-) 

Imorrn är det dags för dagis och vardag igen. Jag gillar vardag. 




Bilder från våra dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0