Rätt slags energi

Haft en kanondag hittills. 
Startade med att vakna ganska utvilad, kunde faktiskt sova inatt, hade en bra morgon med barnen innan lämning på dagis. 
Efter det sammanstrålade jag med Johanna för att gå en riktig långpromenad . Idag blev det en tur på närmare 1,2 mil uppe på vägarna i skogen. Solen var framme under hela tiden och vi pladdrade på som vanligt. Så underbart med påfyllande av sol och energi. Både från naturen och Johanna. Där har vi nån som jag kan vara mig själv med och som inte dömer mig. Hon säger vad hon tycker och det är skönt. Hon är bra mkt mer förståndigare än vad jag är och ifrågasätter mig, det är bra, då får man sig en funderare! 



Nu har jag just gjort klart maten och är riktigt sugen. Tror vi äter innan maken kommer idag, han kanske skulle bli sen . Blev tacogratäng med sallad. Asgott!
Längtar tills imorrn kväll, då ska vi grilla hamburgare! 



Hitta en gammal bild på Jesper och Johannas dotter Ingrid. Sötnötar vad små de var! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0