Snikat

Idag har det varit full rulle, som alltid då. 
Tog en fm hemma och efter lunch åkte vi hem till Fia för att gå en promenad. Var superbra väder idag med. Älskart! 
Efter det stannade vi till hos barnens farmor och fikade och så stannade vi även på mat. Kan ju inte tacka nej när hon frågar.... ( att jag räknat med det behöver vi ju inte nämna!) 
Vi var ute en stund och barnen lekte en del. Ville dock inte vara ute så de blev för kalla nu med förkylningarna. 

Hade i varje fall 2 trötta ungar nu ikväll så jag har passat på att greja massa när de var i säng. 
Borstat Atlas, diskat, gjort squats, duschat, ansökt föräldrapenning , beställt saker från libero, och nu funderar jag på att ta en kopp te.  

Beställde ett superbra uvställ till Isabelle från libero för alla mina poäng. Hoppas det passar i sommar bara. Blev en solhatt till henne oxå. Jesper fick mumminpyssel och en badleksak. 

Utomhuslek hos farmor 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0