Sjuka igen...

Bajs.
Jesper hostar värre än värst och nu hitta febern honom oxå. 
Har precis fått honom att somna genom att ligga bredvid en stund. Men hör hur han hostar till då och då. 
Vi som hade planer imorrn och barnen skulle sova hos farmor. 
Blir nog så att jag får åka själv till vårt julmys med faster och kusiner. Ska ha julklappsbyte och äta julmacka. Vår tradition. 
Synd om inte Emil kan vara med och skjuts hade vi oxå fixat. Men att lämna sjuka barn till farmor känns inte helt rätt så nu Emil får helt enkelt hoppa över i år. Sen kör jag nog dit för vill inte vara onykter på natten om Jesper behöver mig. 
Livet med barn! 

Innan Jesper blev sämre uträttade jag ärenden i askersund och sen stannade jag hos mor och vi gjorde choklad fudge. Blev ganska gott och skall avnjutas till jul! 

Nu håller vi tummarna att vi blir friska så vi kan fira jul som planerat!!!!! 




Ungar små! Tycker inte om att ni är sjuka! Även om ni blir lugna och mysiga då så har jag er hellre friska och fulla i fan som vanligt! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0