2013

2013 handlade ju väldigt mkt om graviditet  och bebis. Fullt förståeligt. 
Var ju gravid hälften av detta året och sen kom hon ju tillslut. 
Ett underbart år har det varit på många sett! 

Återstår att se hur 2014 kommer bli. Har en känsla att det blir minst lika bra. Har tänkt vara hemma större delen av året men vi får se . 
Nått som är säkert är att det inte blir några barn eller graviditeter. Haha 
Det är väl det enda löftet jag kan ge. Annars tänker jag nog fortsätta som förut. Ta hand om mig och mina barn , umgås med folk jag tycker om och göra sånt jag gillar. 
Det största som händer ( vad jag vet ) är att detta år har Emil och jag vart tillsammans i 10 år och gifta i 5. Har tänkt att åka iväg nånstans bara vi två i vår för att fira det. Ser fram emot!!! 

Här är vårt 2013. 






Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Gott nytt år på er <3

2014-01-01 @ 11:17:23
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0