Skit natt!

Inatt har jag vändit och vridit mig konstant. Vet inte ens om jag somnat på riktigt. Med tanke på hur trött jag är så tror jag inte det. 
Ryggen värker och jag hoppas det är mensen som är på intåg. Inte ofta man hoppas det men den är väntad ... 
Får alltid ont i svanken vid mens . 
Sen har jag varit så varm oxå, ingen bra combo. 
Slutade med att jag gick upp vid 6 trots att barnen sov. 
Men nu är lillan vaken och ligger och suger i sig sin välling för glatta livet. :-) 

Får se vad dagen bjuder på. Funderar på att ta en sväng till farfar och kolla lite svamp. Vi plocka lite igår med svärmor. Jesper åt mest blåbär och jag gick runt och kånkade på Isabelle i bärstol. 
Kan ju iofs vara därför ryggen värker... 


Igår i svampskogen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0