Sjukstuga

Pjuh. 
Oroade mig för att Jesper var dålig igår när vi lagt dom men det var visst Isabelle som var den sämre. 
Halv 2 vakna jag av en otröstlig tjej som var skållhet. När hon inte ville somna om så blev det Alvedon. Det funka inte heller utan hon bara skrek. Då gick vi ner och gjorde lite välling. Det åt hon ju men ville inte sova. Till slut somnade hon i min famn när jag satt upp. Men det är ju inte det bästa för nacken!!! 
När hon sovit en stund lyckades jag lägga henne i sängen bredvid mig och hon fortsatte sova. 

Svårt att veta exakt vad som är felet. Tror det är öronen. Det verkade vara värre när hon låg ner och det stämmer ju. Sen har jag testat att trycka till vid örat och hon blir i varje fall arg när jag gör så. 
Gud, vad jag längtar tills de kan säga eller peka vart det gör ont!!!


Jesper är hemma från dagis för han hostar och snorar men verkar ändå hyfsad än så länge. 
Barnen måste friskna till tills på torsdag för då ska dom till audiologen och kolla hörseln. Vilket kanske inte är helt optimalt om man haft öroninflammation ... 

Nehepp, 10 L kaffe idag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0