No sleeeep

Fy farao! 
Inatt har jag sovit 4 timmar tror jag. Kommer slå i backen idag av trötthet. Gick och la mig vid 12 och då vakna Isabelle och var ledsen. Så vi la oss i hennes rum och där låg hon och vände och vred några timmar. Sen gick vi upp straxt efter 5. 
Nu väntar jag på att maken ska gå upp så jag antingen kan sticka ut och springa eller gå och sova . Haha 
Blir nog löpning. :-) 
Sova får jag nog ändå inte göra så lika bra att skippa det. 
Springer ju helst på morgonen innan frukost oxå, plus att det är underbart skönt att börja dagen med det! 
Och denna morgon bjuder på underbar sol så det kan inte vara bättre egentligen. Jo, lite mer sömn inatt hade förstås vart bra.... 


Gårdagens morgonpromenad bjöd på detta : 




Kommentarer
Postat av: Amela

En nyfiken fråga, hur delar ni upp det hemma med barnen? Vem tar dom på natten och vem har sovmorgon? :)

Svar: Det mesta ansvaret på natten har jag, eller har alltid haft...
Nu sover de som regel hela natten till ca 6-7. ( om inget stör, tänder eller sjukdomar vill säga)
Sen på helgen går jag upp först med dom . Väcker sen maken och så sticker jag ut och går eller springer...
Skulle såklart vara skönt med sovmorgon nån gång men lika gärna går jag ut ! :-)

Fast helt klart önskar jag väl att mannen bara kunde kliva upp helt självmant nån gång ibland, hoppas verkligen har gör det på mors dag!
enmagetill.blogg.se

2014-05-18 @ 20:50:37
Postat av: Amela

Hoppas att du får en lång sovmorgon på
Morsdag då :)
Jag har sån tur tjejerna sover länge på
Morgonen 7:30-8:30 så jag har sovmorgon i stort sätt varje dag, på helgerna går maken upp alltid och jag får sova hur länge jag vill :) han behöver inte lika mycket sömn som jag :)

Svar: Hör behöver mannen mer sömn, han blir inte rolig när han är trött... Haha
Så jag får se det positivt att jag kan träna och att jag får en gladare make! ;-)
enmagetill.blogg.se

2014-05-19 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0