Nöjd!

Idag har varit en bra dag! 
Startade med att efter lämning på dagis åka till maxi och storhandla. Skönt att bara behöva ha med ett barn då, även  om jag förvisso är väldigt duktig på att handla med båda. ( en gubbe som sa det till mig! ) hihi 
Åkte hem och åt mat och sen direkt efter hämtning for vi till mamma en sväng. Där lekte barnen för fullt och jag passade på att ta en löptur! 
Och vilken löptur sen då, den bästa på länge! 


Sprang så som jag hoppas jag lyckas med på torsdag på vårruset! Nöjd alltså! 

Imorrn blir det träff med mammorna från föräldragruppen. Ska bli kul, var länge sen nu. Hoppas de inte har bakat nått alltför gott så jag kan tacka nej lite snällt... ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0