Roligaste jag gjort!

Tjurruset var bland det roligaste jag gjort! 
Skitigt, blött, jobbigt men så skoj! 
11 km löpning genom skog, berg, myrar, diken, lervälling, backar och hinder. 
En utmaning som heter duga och jag klarade det! 
Kom in på tiden 1:16 men det hade gått betydligt fortare om man sprungit själv. På vissa ställen fick man gå för det stockade sig med folk. Det var väl det sämsta . 
Nästa år, för jag ska absolut göra om detta, så tänker jag starta i första istället och hoppas det inte är lika tjockt med folk där. :-) 




Skitig, nöjd och glad! 

Kommentarer
Postat av: Lin

Så cool du är! Bra jobbat!! :)

Svar: Haha tack! :-)
enmagetill.blogg.se

2014-09-14 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0