Andas ut lite

Dagisstarten gick bra! 
Belle grät när jag lämnade men med Jesper fick det bra. 
Han har ju nu bytt ställe. Förut gick han i samma hus som Isabelle men en annan avdelning. Nu är han en gräshoppa nere på stora skolan. De äter tom mat i matsalen ! 😳 
Min stora kille! 

Belle hade förstås slutat va ledsen ganska snart och det hade gått bra resten av dagen sen. Jag var nervös över om hon skulle leta efter Jesper för de sågs ju på rasterna förut men hon hade inte frågat efter honom ens. 
Det kommer nog förmodligen. 

Imorrn är det jobb och dagis igen men det blir bara 8:30-13:30. En kort dag är nog skönt för dom för sen följer 2 långa dagar. 
Nu ska jag faktist sova. Har knappt sovit inatt då Jesper kom in till oss. Han hade ramlat ur sin säng. Och med tanke på hur han vrider och vänder sig i sömnen är det inte konstigt att han ramlar ur... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0