Alltid nått

Vad fullt upp det blev helt plötsligt! Från att ha haft en vecka typ instängde i huset till att göra massor. 
Idag var det kurs+jobb för mig och nobelfirande för barnen på dagis. Imorrn är det heldag jobb och direkt när jag hämtar barnen ska de på disco! 
Första discot ever! Haha 
16:30-17:15 håller det på... Hihi 

På lördag var tanken att vi skulle på kalas hos min syster och systerdotter som fyllt/fyller, men nu ikväll skicka hon att hon trodde Amanda hade vattkoppor. Så vi skulle höras imorrn igen. 

På lördag kväll är det julbord med Emils jobb och på söndag ska vi ses allihopa hos pappa. 
Och just det, på måndag är det luciafirande på dagis. 
Som sagt, mycket att stå i men ganska kul oxå. Både för oss vuxna och dör barnen. 
Tråkigt med kalaset för alla. Jag är ju inte säker på att vi haft koppor så jag vill inte riskera att vi är sjuka innan och runt jul. Det vore verkligen inte roligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0