En vecka kvar

Då var det bara en vecka kvar till julafton. Tiden går fort! 
På ett sätt är jag glad att inte barnen är större och har koll på dagarna, då hade man nog hunnit blivit gråhårig av tjat... :-) 
Tror vi ligger bra till med alla klappar. Inhandlade de sista igår, lite smått som jag glömt. Det som är kvar kan jag köpa på jobbet. 

Annars försöker vi just nu undvika olika sjukdomar så gott det går. 
Emils familj har varit, och är, jättesjuka. Lillkusinen var så dålig att han fick ligga inne 2 nätter. Han har repat sig nu men nu är svärmor dålig. Väldigt dålig! 
De måste ju ha fått influensan för så sjuka som dom har varit blir man knappt av en vanlig förkylning. 
Tråkigt att barnen inte kan träffa farmor och inte förstår riktigt varför, de brukar ju ses ofta. 

Med min mage är det ganska bra. Har fortfarande 2 tider på vc för byte av dränaget, men kanske blir av med det på tisdag?! 
Det var bättre att se till att det läker ordentligt för annars kan det bli ny infektion om såret stänger sig för tidigt. Och jag kan inget annat än att hålla med. Tänker inte få nån mer infektion!!! 

Ni ska få se sen hur naveln ser ut. För jävlig. Men, men... 

Nu ska jag snart skjutsa iväg barnen till dagis på julfest och jag ska in till jobbet och göra några beställningar inför julveckan. Är ju ledig idag men passar på de 2 timmarna de är där. 
Jobbar sen alla dagar fram till julafton! 



Julfina dagen till ära! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0