Luktar ruttet!

Fy bubblan. Baksidan av att försöka bli av med råttorna med gift. Det luktar död råtta överallt! 
Blä! 
Men vi får stå ut tills de torkat, vilket går ganska fort då de är väldigt små. Men tyvär dör de ju inte samtidigt. 
Så länge vi slipper höra krafsande råttor i väggarna så är det bra. Nackdelen med "gamla" hus. De tar sig in i väggarna. Är ändå glad att vi inte har ett jättegammalt hus där de tar sig in på själva insidan. 


Hur är det då med sjukdomarna? 
Bra faktist! 
Ingen mera blev kräksjuk. Har idag väldigt svårt att tro att det ens var magsjuka. 
Huvudsaken vi alla är friska nu och jag hoppas veckan som kommer blir normal. Jag behöver jobba och barnen behöver träffa kompisar efter att ha vart hemma i 4 dagar. 
Jobbade ju igår och på kvällen hade jag pysselkväll med tjejerna, nått vi gjort i många år nu. Mysigt med massa gott att äta och väldigt mycket prat. Blev en del djupa diskutioner och en del skitsnack. Haha 
Var skönt att vara hemifrån en hel dag och barnen fick vara med pappa själva. 

Ikväll väntar en jobbkväll, känns helt ok. 
Imorrn efter jobbet ska jag in till vc igen och omplåstras. Hoppas det fortsatt läka bra. Fast jag känner att det drar till lite i såret ibland. Blir nervös då! 



Två huliganer med morgonfrillor. De springer runt som crazy people Här inne men vågar knappt släppa ut dom i stormvindarna. 
Har en stor ek på gården och den släpper ifrån sig ganska stora grenar i blåsten. Obehagligt! 

På tal om stormen. I askersund hade en man fått en flygande studsmatta på sig så han blev medvetslös. Vilket öde! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0