Nu räcker det!

Kan väl börja med de goda nyheterna. Min navel börjar må bättre och bättre. Har förmodligen några omläggningar kvar på vc men sen ska den nog läka ihop fint. 
Var där imorse och då såg det ok ut. Eller ja, ok mot vad det såg ut i varje fall... 
Jag fick godkännande om att jobba igen och det var vad jag skulle ha gjort idag, men nu kommer vi till de dåliga nyheterna. 

När jag precis hade somnat sent igår kväll kom Jesper in till oss och sa att han hade så ont i huvudet. Sen kräktes han i vår säng. 
Kul. 

Och det sjukaste av allt , var att jag dumt nog sa tidigare igår att jag tyckte det var konstigt att det inte gått nån maginfluensa än. Det fick jag äta upp. 

Han har för väl bara kräkts en gång. Vi var uppe halva natten efteråt så idag har det varit tröttsamt. Jesper har sovit och haft feber men det är skönt att han var lugn och hade ro att vila. Jag hade fullt sjå med att hålla Belle något aktiverad. Och det är inte lätt när man samtidigt ska sitta klistrad bredvid Jesper. 

Nu ber jag till högre makter att ingen mera blir sjuk och att Jeppe känner sig bättre imorrn. 

Om han är bättre ska vi baka lussekatter tänkte jag. Bakterierna bränner vi bort i ugnen. :-) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara att han kräktes av febern! Gör mina tjejer iaf

Svar: Ja , det kan ju vara så med. Han har aldrig gjort det förr vid feber. Kanske var huvudvärken?! Än är ingen annan sjuk men vågar inte chansa så det blir isolering idag oxå.
enmagetill.blogg.se

2015-12-03 @ 22:05:10
Postat av: Anonym

Det gör min lilla kille med, så fort han får feber så kräks han.

Svar: Tänk om man visste! 😕 han har ju aldrig gjort det förr vid feber men denna gång hade han huvudvärk oxå, kanske att han kräktes av den?!
enmagetill.blogg.se

2015-12-03 @ 23:43:02
Postat av: Anonym

Stora syster lärde vi oss ganska fort att hon kräktes av för hög feber! Första gången lilla syster kräktes av feber trodde vi det var magsjuka! Ingen av oss annan blev dålig så vi koppla ihop feber med kräkning så fort hon närma sig över 39 grader kom kräkningen! Hoppas det var samma som Jesper fått

2015-12-04 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0