Nu då?!

Lämnat båda på dagis och tagit en promenad med Atlas. Sen fastna jag i soffan. Försöker styra upp veckan som kommer. 
Har lyckats gjort en matsedel och ska handla innan jag hämtar kidsen. Ska även passa på att panta och kasta glas. 
Mkt mer blev det inte av dessa 5 h utan barn idag. Men jag har 4 dagar till på mig att få röven ur soffan. 
Finns ju vissa grejer att hållas med här hemma som går mkt lättare utan barn. ;-) 

Isabelle lämnades utan en enda tår och Johanna rapporterade att hon vart glad under tiden hon var där. Skönt. Blir intressant att höra om hon vill somna bara. Det vore ju kanon om det funkade bra nu innan nästa vecka då jag faktist börjar jobba. 
Shit, börjar verkligen jobba igen!!! 




En hämtning på dagis. Så stolta med sina små väskor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0