Cyklar beställda!

Redan idag var Emil och jag och beställde våra cyklar. Vi önskade oss presentkort till det istället för andra presenter. Eller vi gav gästerna ett tips... ;-) 
Och vi hittade varsin fin. Emils var de tvugna att beställa hem och min skulle de lägga undan. Vi kommer ju få lägga en slant till förstås. 
Nu ska jag bara försöka få tag på en cykelkärra Till barnen sen kan vi tuta och köra! 
Perfekt att kunna ta cykeln upp i skogen när man ska plocka svamp eller lära Atlas springa bredvid! 


Nått jag kommit på nu efter festen är att jag inte tog en enda bild under kvällen! 
Helt galet! 
Vet inte hur jag tänkte riktigt. Men jag var väl för upptagen för att fota en massa. Det är väl bra iofs men nått kort hade ju varit roligt... 


Imorrn blir barnen och jag ensamma i 3 dagar framåt. Emil ska iväg och fiska med några vänner. Skönt för jag vet att han behöver det , men är inte så kul att ha 2 barn och en hund själv några nätter. Ver ju att jag klarar av det men det är ju inte superkul att sova ensam. Jäkla tur vi har Atlas! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0