Bröllopsdag

Idag är det 6 år sedan vi gifte oss. Fattar inte vart åren tagit vägen. 
Och hur firar vi? Inte alls skulle jag vilka säga. Alla är fortfarande småsjuka och gnälliga förutom Jesper. 
Har varit och handlat lite blommor till mamma, mormor och svärmor. 
Sen har jag även kollat läget på en studsmatta vi ska köpa. Eller jag tror vi ska köpa en i varje fall. Den är bokad och skall hämtas imorrn. Kan vara kul för barnen. Men lite dyrt kanske. 

Imorrn blir det kalas hos mor. Syster och bror har fyllt år och så firar vi ju alla mödrar. Har lagt ihop 2 tårtor som jag ska garnera imorrn. Blir intressant hur resultatet blir. Två väldigt olika motiv ska det bli. En Batman och en ko. Haha 
Har redan gjort några blommor till ko tårtan. Resten får jag greja med imorrn. 



Kan det här vara den bästa blomman i världen?! Önskar så att jag hade nått doftsinne just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0