Justering

Imorrn ska jag in till Läkargruppen igen. Ska justera min navel. Klippa bort trådarna. Men jag tror det kan bli en ny operation. Har en kula där nu fortfarande. Om det är ärrvävnad eller ett nytt bråck vet jag inte. Men hoppas de ser det imorrn. De går in i det gamla ärret och klipper av dom. Ska bara bli lokalbedövad så hoppas den tar bra! Haha 
Är inte så känslig för smärta så det går nog fint. Är bara glad att bli av med de stickande trådarna. 

Blev ju ledigt då imorrn och på onsdag vågar jag inte jobba ifall det kommer kännas i magen nått. 
Det visar sig. 

Just nu står jag å väntar på maten. Har gjort ett långkok på grytbitar i porter. Har bestämt att jag ska försöka göra ett nytt recept varje vecka. Är så oinspirerad att laga mat för jag gör bara samma saker hela tiden. Kommer lixom aldrig på nånting annat. 

Och nu fick jag avstyra ett slagsmål. Jahopp. De som lekte så fint. 

Kommentarer
Postat av: Lin

Vi är exakt likadana när det gäller matlagningen så igår beställde vi matkasse och ska ha det varannan vecka!

Svar: Funderat på matkasse jag med. Vi har ju såna på jobbet och får nog lite rabatt oxå så det vore nog dumt att inte testa.
enmagetill.blogg.se

2015-11-12 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0