Lite stolt!

Just nu ligger jag i en hotellsäng i Upplands Väsby. Ska snart ta och sova för imorrn väntar en hel dag i skolbänken. 
Jag är riktigt stolt och nöjd med mig själv som kört hela vägen hit. Kanske låter larvigt, men frågar ni mina vänner så vet dom att jag sällan kör om vi ska åka långt, men för mig är detta ganska stort! Haha 
Åker med en annan tjej från jobbet, en som jag faktist inte pratat med förr. Det har gått bra det med, hon är rar. 
Vi tog oss lite vin som jag hade med mig när vi kom fram för att dämpa våra nerver . Hihi 

Det blir nog roliga dagar framöver. Är kurs både tis och ons sen kör vi hem onsdag kväll. 

Nej, nu är det läggdags! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0