Tar på krafterna

Nu känner jag mig helt slut. Allt det här med magen har kommit ikapp mig nu. Det är som om jag vore bakis idag. Vill bara sooooova! 

Har varit in till vc 2 ggr till för omläggning av såret. Ingen trevlig upplevelse. I fredags var jag på vanliga vc och igår fick jag träffa en distriktsköterska på ett äldreboende. Kände mig som agda 95 som gick dit för att lägga om mitt liggsår. Haha 
Men det gick ju det med. Skönt att jag slapp åka ända till Örebro. 

På måndag är det ett nytt besök på vc för koll. Sen vet jag inte vad som kommer hända. 
Det såg redan mkt bättre ut igår och hoppas det läker fint nu. Orkar inte med ett till bakslag. 


Igår kväll for vi till Hallsberg för den årliga julträffen med kusiner och faster. Åt julmacka och lottade ut presenter. Mysigt även fast det blev en stillsammare tillställning det här året. Vi åkte hem ganska tidigt för jag behövde vila. 
Ikväll är det julbord med mitt jobb som gäller, ska bli gott! Hat inte bestämt om barnen ska med eller inte men svärmor erbjöd sig som barnvakt. Tror vi åker själva, lite bekvämare så och sen äter ju barnen knappt nått ändå. 

Nu ska jag byta en blöja och sen försöka få tag i uteljus Till granen. 

Kommentarer
Postat av: Lin

Usch och fy! Vilken pärs med magen... Hoppas det känns bättre nu iaf och att det ska bli bra nu! Kramar

Svar: Tack! Det känns bättre äntligen!
enmagetill.blogg.se

2015-11-30 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0