Trotsig dam

Alltså vilken liten Donna vi fått här hemma. Vilken vilja. 
Blir svettig bara jag tänker på att va hemma nästan hela dagen idag. 
Hon hittar på allt hon inte får göra och ett nej reagerar hon inte ens på. 
Den härliga 2-års trotsen. Pjuh. 

Hade samtal på dagis igår om Isabelle. Men där märker de inte av nån trots. Skönt det men ändå inte. Då kommer hon hem därifrån och är som ett vilddjur istället. Haha 
Allt går bra på dagis annars, de tycker hon har blivit gladare och tyr sig mer till fröknarna. Det är ju skönt att höra! Då känner hon sig ju tryggare där. 

Vi får väl se vad vi hittar på idag. Måste nog slänga ut som en stund så den värsta energin försvinner. Sen ska jag leta fram lite juldukar Att stryka. 
Tog fram alla stjärnor igår men har inte en ända glödlampa så det får jag köpa på jobbet sen. 

Blir kul att se om jag kan jobba ordentligt med mitt bihang på magen. Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0