Ingen vanlig dag!

Nej, idag är ingen vanlig dag alls. Det är en dag jag tänkt på nästan hela året. Jag fyller 30 år idag. 
Och det känns inte ok nånstans! 
Jag vill inte va 30 år! 

Det konstiga är att jag längtade efter att fylla 25, väntade lixom på vuxenlivet, men 30?! Inte längtat en sekund. 
Man är ju inte äldre än man gör sig sägs det ju. Så jag får väl helt enkelt se till att folk tror jag är yngre... Haha 
Fick i varje fall visa leg på systemet, och häromdagen sa en kund att jag var typ 20 år. Alltid nått. 

Nu ska jag fara mot jobbet. 
Först lämna frisk Belle på dagis, sen Jesper med prickar hos mormor. 

Och ikväll ska jag ta mig ett glas vin eller två .... Det får man väl som 30-åring?! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! 🎈

2015-10-30 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0