Tålamod sökes!

Hjälp, idag är en sån där jobbig dag. Min stubin är kortare än kort och barnen är på bråkhumör. Ingen bra kombo. 
Och till råga på det så ska Jesper helst sitta på mig. Eller gå efter mig. Eller slå mig när jag inte gör som han säger. 
Härligt va?! 

Gick i varje fall bra att greja lite på övervåningen med sängkläder och tvätt medans de lekte. Men nu är de igång igen. 
Hoppas vi kan fara till svärmor efter lunch så det händer nått. 

Ikväll ska jag pusta ut med middag och bowling med tjejerna. Det får bli min morot idag så jag pallar med. 
Är så sugen på ett glas vin eller två men vet inte om jag har nån skjuts. Får höra efter. 

En sak till jag håller på att bli galen på är att Jesper inte hör nått. Efter förkylningarna har han väl fått lock eller nått . Så släpper det inte i helgen får vi ringa vc på måndag. Det är verkligen jobbigt för alla. Jag får upprepa allt om jag inte skriker. Haha stackarn! 
Hoppas det bara är lock så det inte är nått annat med öronen. Han har ju redan nedsatt hörsel från födseln så det hör gör ju inte saken bättre. :-( 




Kommentarer
Postat av: Lin

Hoppas humöret är bättre nu! Vad tråkigt med Jespers hörsel, hoppas han bara har en vaxpropp eller nåt! Kram

2015-10-10 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0