Sämre tider

Har verkligen haft en riktig nereperiod nu. Och den håller i sig. 
Just nu känns ingenting roligt. Och tyvär är det inte hormonrelaterat som jag brukar ha det nån gång i månaden. Det här har funnits i mig ett tag. 
Är så förbaskat trött. Hela tiden. Det bidrar såklart. Eller är jag trött för att jag mår så här? ! 
Vem vet. 
Har svårt att glädja mig åt saker. Saker jag brukar tycka är kul känns sådär när man gör dom. Människor jag brukar vilja träffa lockar inte lila mkt. 
Och hemma vill jag knappt vara. 
En mindre kul del... 
Det konstiga är att jag faktist helst är med barnen. Även om de får mig på nerverna ibland så är det skönt att känna nått. 

Innebandyn har jag slutat med. Funkar inte att spela matcher då jag jobbar varannan helg. Och sen ha tid för familj, jakten, sig själv, och allt annat. 
Det är ett rätt beslut för jag vägrar bli stressad av helgerna. Men det gör oxå att jag blir nere. 
Vill ju träna nått men när tusan ska jag hinna det?! 
Hoppas allt vänder snart. Vill bli frisk och pigg först och främst så jag orkar ta tag i resten. Och försöka se fram emot saker. 
Älskar ju hösten annars men nu känns det lite mörkt framöver. 

Förmodad 30-års kris! 😳 

Kommentarer
Postat av: Lin

Låter som en klassisk höstdepp! Försök hitta något annat än innebandyn som kan ge dig energi och egentid.
Och det ÄR okej att ha perioder då man känner sig nere och helst vill vara själv, bara man inte fastnar i det för länge. Kämpa på! Kram :)

2015-09-26 @ 07:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0