Dagens motion avklarad

Började dagen med en frukost tillsammans , inte ofta det händer men under vår och sommar får vi passa på när ingen ska till skogs! Haha 
Efter det gick jag ut en längre promenad med Atlas. Det var skönt. Så nu är den biten avklarad. Tänkte ha sprungit men bara jag tänker tanken börjar halsen göra ont. Då vågar jag inte. Har haft lite småsnorig näsa några dagar och är rädd att sätta igång nått om jag tar ut mig för mkt. 

Emil håller på att plocka in alla grejer han köpt till renoveringen. Mkt grejer blir der! 

Skulle ju tagit en bild innan vi plockat bort luckorna men glömde det. 

Så här ser det ut nu. Nytt golv och bänkskiva ska det bli. Och kaklet ska målas. Och ny tapet. Luckorna ska bli vita fortfarande men behövde ny färg. 
Undra hur många veckor vi snackar?! Ingen aning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0