Egenvård

Sitter just nu med färg i håret. Det är så länge sen jag gjorde det sist så en får ju skämmas. Dock har jag ju uppsatt hår jämnt så det syns inte så snabbt med utväxt men nu var det verkligen dags! 
Så skönt! 
Ska ta mig en lång dusch sen och fixa till benen som inte heller fått nån kärlek på ett tag... 🙈 
Men det blir lätt så när man oftast duschar med barnen. 

Emil tapetserar själv ikväll, men får väl assistans om han behöver. Jag har inte riktigt tålamod att tapetsera. Jo, kanske om jag gjorde det helt själv. Men med långa väder är det lite svårt. 
Ångrar bittert att vi bestämde att göra det själva. Hade varit bättre om Emils mor kunnat hjälpa oss. Hon kan åtminstone sånt. 
Ah, det blir nog bra till slut. 


Igår hände nått roligt! 
Jag fick träffa twinsen äntligen! Lite mer än 2 veckor gamla . Så yttepytte små så jag vågade knappt hålla i dom. Jag är ju van med liiiite mer tyngd . Haha typ si  så där 1,6 kg till. 
Dom mådde jättebra och verkar som snälla bebisar. Ska bli kul att få se dom växa. 
Nu väntar vi på nästa bebis i vänskapskretsen med spänning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0