Fuskat

Urs vilken dipp jag fick förra veckan med mitt sötsug. Men jag får tänka att det nog var nödvändigt. Åt knappt nått på tisdagen då jag blev sjuk och väldigt lite dagen efter. Jag fick lixom äta det jag var sugen på och då blev det sött. 
Men nu är det åter till bra rutiner. 
Inget mer sött ska slinka ner den här veckan! 

Och när ska jag börja springa då?!
Det är ett större problem att ta tag i. Jag finner inte lusten. Måste tvinga mig ut så hittar jag den snart. Nu är det så ljust och fint på kvällarna så det kan jag inte skylla på. 
Idag skyllde jag på extrem trötthet. Fast med all rätt. Ungarna vaknade halv 6 imorse. Och sen jobbade jag. Somna tom i soffan en stund och det är inte likt mig. 
Onsdag kanske får bli första dagen. Hoppas vädret håller sig så här! 

Vad skönt det var att jobba igen. Men väldigt snurrigt oxå. Har man vart borta en vecka så märks det... 
Sen strula det med våra blommor oxå, fick inte det vi beställt och nästa gång det kommer blommor är först på fredag. Fick ringa och höra om de kunde lyckas få med det på onsdag istället så det är bara att vänta och se... 
Det är det värsta när man inte får det man beställer och får skäll av kunder. Som tur är har vi ganska bra kunder som går att samtala med . 



Försökte bestämma tapet till köket idag. Fastnade för den här men vi får se. Har två till vi kollar på. Emil ska åka å kolla på dom nån dag så får han bestämma. 
Han målar kaklet just nu. Det kommer bli väldigt ljust i köket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0