Hemska gårdag!

Igår morse vaknade jag kl 03. Var kissnödig och gick ner på toa, höll på att kräkas helt plötsligt. Blev jätte illamående. Tänkte det berodde på att jag rest mig för snabbt som det kan bli ibland. Sen hade jag svårt att somna så la mig i soffan. Vi skulle upp väldigt tidigt till dagis så det blev inte mkt sömn. Gjorde ordning barnen till dagis och kände mig konstig. Kunde inte dricka kaffe eller ta en snus. ( då är det illa...) 
Lämnade dom och åkte till jobbet. Väl där fick jag frossa och feber. Och blev mer illamående. Inte bra! 
Fick höra av mig till kollegan och höra om hon kunde komma tidigare. 
Åkte hem och sov. Sov i 4-5 timmar. Kunde inte äta och hade feber och så ont i kroppen. 
Trodde jag fått influensa ända tills Emil kom hem från dagis med barnen. Där hade Belle just bajsat väldigt löst och inte ätit nått hon heller. 
Så vi har väl fått magsjuka! Urs!
Jag blev så här sist oxå, fick bara feber och illamående. 
Belle verkar dock inte berörd av det. Hon bajsade en gång till löst på kvällen men efter det har det inte vart nått. 

Nu på morgonen så har jag kunnat dricka kaffe och ätit en macka. Hon har oxå ätit lite. Får se hur hennes mage är sen. Vi kommer vara hemma imorrn oxå såklart. Och är hon lös idag med så är vi hemma fredag med. 
Håller tummarna att det slutar här. Så Jesper och pappan klarar sig. 
Och att ingen spyr. Det är det värsta. 

Konstiga sjukdom egentligen. Tacksam att jag "bara" får feber men det är ju inte lätt att fatta vad det handlar om då... Kunde ju lika gärna vart en förkylning. 

Ska på dop för ellvin på lördag så vill gärna att vi är friska då. Det är vi nog så länge ingen annan insjuknar. 
Skulle iväg å köpa present i em men det sket sig ju. Antingen kommer vi utan eller så skulle Sandra se om hon kunde köpa med en. Vet vad jag vill ge i varje fall. 

Ska försöka att få denna dag att gå snabbt. Blir väl att måla, pärla, bygga lego, tvätta , titta film osv. Det regnar en del så kommer väl inte ut heller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0