Jobb

Imorrn blir det jobb för min del. Emil får vara hemma för Jesper är fortfarande lite rusig i magen. Nog för att han skulle orka ( och behöva) gå till dagis så vill jag inte riskera att smitta ner nån annan och sen få tillbaka skiten! 
De får vänta till onsdag. Då borde magarna vara sitt vanliga jag igen. 
Glad att han bara kräktes en gång men det är efterhängset med dålig mage! 

Han har börjat få tillbaka aptiten i varje fall och det är ju ett bra tecken! 

Vi har varit ute en bra stund på fm när solen sken så fint. Dom lekte i en grushög ett bra tag . Efter sen lunch var vi inne och det är då det roliga börjar... Övertrötta barn . Ville ändå inte att de skulle sova för då blir det för sen läggning istället. 
När mina kära barn blir övertrötta är det som att de slår på nån knapp och blir helt galna. Springer runt, hoppar, skriker , gör allt de inte får. Och den ens hetsar upp den andra. 
Ibland funkar en dusch och till slut funkar soffan och tvn. 
Inget av detta funka idag. Så jag slängde in dom i bilen och tog en sväng.  Det tog 10 min sen sov Jesper. 
Att han ska ha så svårt att slappna av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0