Bockpremiär och feber

Till slut blev det den 16 augusti, bock premiär med andra ord.
Var ute i på kvällen men såg bara get med kid. Och sen åkte jag ut igår kväll oxå och satt en stund men med blåst och småregn i ögonen så gav jag upp . Inget optimalt väder. Såg inte ett djur heller!
Trist start för min del. Och är svårt att skrolla igenom insta för det tycks ha gått bra för varenda jäkel jag följer där. Haha

Emil fick skjuta en igår tydligen men jag vet inte vart än, sov innan han kom hem.

Och som ett brev på posten kom feber och halsont till Jesper efter 2 dagar på dagis. ( och ja, här säger vi dagis.)
Han var sittandes i soffan hela dagen igår.
Så idag vabbar jag med honom men skickar iväg en pigg Belle till dagis. Hennes hals ser bra ut än så länge så jag hoppas hon klarar sig!

Vi får mysa bara han och jag. Det är inte lätt att få vila när en syster springer runt och bara ska kivas för att få igång honom.

Igår på dagen var jag ute och plockade svamp med Sandra, min syster. Hon hade det dock lite kämpigt med sin stora mage i skogen! Hihi
Det ska ju bli en ny kusin i början på november så det blir en spännande höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0