Ogillar dessa mornar

Varför? Varför måste barnen gå upp så tidigt?!
Mina barn har aldrig varit några sjusovare och visst är det bra att slippa väcka och tjata innan dagis men innan 6 borde det vara olagligt att vakna om man inte måste!

De går upp när Emil går upp och sen ska jag vakna oxå.
Och mitt morgonhumör är inte bra. Särskilt inte efter att ha jobbat kväll och fick in en unge i sängen. Är inte ett dugg utvilad....
Sen att de dessutom väljer att väcka mig genom att ligga i vår säng och sparka på varann är inte heller ett bra sätt att väcka mig på.
Kan de inte bara krypa ner och gosa?!


Nu efter lite kaffe börjar jag vakna till.
Kl 10 ska Belle vara på dagis och Jesper och jag ska till audiologen.
Då bestäms det om han behöver göra operationen , och den är i så fall redan nästa vecka.
Dom har bra timing ...
Behöver ju lixom planera lite på jobbet.
Men tur att jag har bra kollegor som kan ställa upp och hoppa in.
Eller ja, de har ju inget val om jag behöver vabba såklart men det brukar sällan bli problem!



Nu får tiden gärna gå fort till kl 10 så vi kan ge oss av. Tiden från att de vaknar tills avgång är dryg. Brukar alltid vara för tidig till dagis... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0