Terror

Idag vet jag inte vem som kidnappat mina barn och ersatt dom med två monster. Riktigt överjäkliga har de vart!
På fm brukar de ju vara helt ok, åtminstone lyssna lite grann , men redan då gick det inte att prata med dom.
Åt vår lunch och sen tog jag med dom ut i skogen för att luftas. Självklart kliver vi ur bilen samtidigt som en blixt slår ner och det börjar dåna. Fick åka till ett annat ställe. Väl där skulle vi plocka blåbär men envise Jesper skulle släpa med sin springcykel in i skogen. Pjuh. Sen bröt båda ihop över vem som kom först till bilen. Gahhhhh!

Em har fortsatt likadant. Som en ängel dök grannflickan in och ville leka så de höll på på övervåningen i 1,5 h sen gick hon hem snabbt som ögat.
När jag gick upp och kollade hur det såg ut höll jag på att svimma. Alla Jespers leksaker hade de lagt i belles säng...

Och sen att få två övertrötta barn att städa var ju lättare sagt än gjort. Men till slut så.
Tänker inte ge mig på den punkten, de lär sig väl nångång att ju mer de släpar fram ju mer blir det att städa upp sen.

Nu sover Belle och Jesper somnar nog snart.
Emil ska ut och släppa Atlas på grävling och jag ska bara vila. Äta en chokladkaka och andas. Haha

Har gjort mitt nyttiga för idag. Sprang imorse med Atlas. Då springer det väl såklart ut ett rådjur över vägen som Atlas ska dra efter. Kopplet vira sig hårt runt mitt ben och typ nöp fast så jag har världens blåmärke nu.
Bara tur jag inte ramlade . Då hade jag varit ännu mer blå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0