Väntar

Åh denna tråkiga väntan. Ska om en halvtimma röra oss mot dagis och jobb. Det är segt att bara fördriva tiden när man vet att man ska iväg. 
Idag börjar jag tidigare oxå, annars hinner man ju åka nånstans på fm. 
Har gjort lunch och tagit en snabbdusch. Vi har kollat på miniorerna 2 ggr och Jesper satt så still att jag började känna i pannan på honom... Men nu ( precis innan vi ska åka ) så är han igång och leker. 
Skulle nog behöva vara hemma hela dagen imorrn när vi är lediga så de fattar att man kan grejja hemma oxå. 
Haha 

Ska göra klart uppgiften från kursen och maila den när jag kommer till jobbet. Om man inte gjorde det fick man inte godkänt. Men det var en bra uppgift så är inte orolig. Bara över hur jag ska formulera samtalet jag hade med chefen. Sånt är svårt tycker jag. 

Igår em fick vi besök av J och barnen, så länge sen vi sågs så det är inte sant. Bor inte långt ifrån varann men ändå kommer alltid nått i vägen. Oftast sjukdomar och jobb. Livet som arbetande föräldrar. Får verkligen hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång. 
På tal om vänner så har en precis gått på havandeskapspenning och kommer vara hemma. Och efter det väntar vi med spänning på april när både hon och en annan vän ska ha barn typ samtidigt. 
Då blir det fika ska ni veta! 😁 
Roligast är att jag kommer kunna låna bebis hur mkt jag vill för en av dom väntar nämligen tvillingar! Det blir en mysig vår/sommar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0