Bröllop

Vilken kväll. En sen sådan. När vi gick upp för backen var solen på väg upp igen. Kl 3!
Sen gick jag upp igen 06:30. Tjoho!
Barnen sov hemma hos oss så det var bara att masa sig upp...

Det var ett fint bröllop i kyrkan, efter det åkte vi båt ut till Stjärnsund slott där festen hölls i ett av de gamla stallen. Vädret var kanon och de blev lite mingel utanför slottet med utsikt över Vättern innan det var dags att äntra festlokalen.
Vi fick förätt och sen var det buffé till varmrätt. God mat och massa att dricka till.
Efter den gudomliga tårtan ( galet god!!!) blev det såklart en hel del dans. Jäklar vad jag har ont i låren idag! Världens träningspass att dansa i höga skor. Mkt imponerad av mig själv som hade dom större delen av kvällen.

Jag fick börja ta det lugnt runt 12 eftersom jag visste att jag skulle upp med barnen. Lite tråkigt men är glad för det idag. Är trött men har inte mått dåligt.

En lyckad och rolig kväll, hoppas brudparet är lika nöjda dom och det tror jag.

Det enda jag saknade var lite intriger , då hade festen varit fullkomlig! Haha


Kommentarer
Postat av: Lin

Snyggingar!! Låter som ett väldigt fint bröllop 😃

2016-07-11 @ 08:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0