Ett pass kvar!

Nu återstår bara ett jobbpass, sen är det semester i 4 hela veckor!
Ska bli så skönt!

Det konstiga är att jag ändå känner mig typ stressad över semestern. Försöker planera hur, när, var och vad vi ska hitta på. Vissa saker är man ju tyvär ganska beroende av vädret så det blir ju svårt att planera för mkt.
Det som är tänkt just nu är att vi ska åka en dagstur till Nora. Sen har vi ju min egna lilla semester. Under de dagar jag är borta åker nog Emil med barn och farmor till stora holmen i Örebro.
Vi har pratat lite om att åka till Kolmården, Liseberg eller gröna Lund men jag vet inte riktigt.
Blev lite sugen på Eskilstuna idag. Överaska barnen och åka bara vi 4 i familjen.

Sen är det ju allt annat man ska passa på att göra när man har tiden.... Hälsa på folk och få saker gjorda hemma. Får ta det dag för dag tror jag.

Ser i varje fall mest fram emot sovmornar och min Skåne resa! Haha
Neh då, ska bli roligt att kunna göra saker hela familjen för en gångs skull. Bada, fiska, äta glass och åka på små utflykter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0