Hur gör man nu igen?

Det är dags att börja ordentligt med Potträning för Belle. Det kissas en del och bajsas oftast i pottan men blöjan är på hela dagen. Har inhandlat trosor så när vi är hemma så ska jag nog låta henne ha dom hela tiden. Är för bekväm bara. Det är ju jobbigt att få en nedkissad soffa lixom..

Samtidigt i det här så måste hon ju sluta med nappen. Blir kanske mkt på en gång?!

Hur gjorde vi med Jesper? Kommer inte ihåg ett skit. Vet att det var smidigt med blöjan även om nappen tog en stund att komma över.
Men hur bar vi oss åt?!
Det tär lite på mig eftersom det här är sista barnet.( förmodligen)
Nu får jag helt plötsligt 2 stora barn. Kanske därför jag drar mig för att verkligen sätta igång. Det blir så verkligt då genast.


Kommentarer
Postat av: Lin

Ja, det är väl bara att bestämma sig och få det överstökat,.. Men det kan kanske vara bra att ta blöja och napp för sig? Eller vad säger "experterna"? 😊
Lycka till! 😉

2016-07-07 @ 07:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0