Nytt dagis

Den här veckan har barnen gått på dagis i Åsbro då vårt vanliga har stängt. Det har gått jättebra hittills. Nya grejer att leka med, en av de vanliga fröknarna och att de har varann gör ju sitt!
Nästa vecka jobbar både jag och Emil men då ska de vara hos farmor istället , annars hade det blivit ännu ett nytt dagis.

Ska bli obeskrivligt skönt med semester nu! Åh vad jag längtar efter sovmorgon!
Vi brukar köra varannan dag om det inte är nått speciellt. Perfekt!

I helgen väntar bröllop. Det ser jag fram emot. Hoppas det blir en rolig kväll. Många gamla vänner som ska med så man har ju många att prata med om inte bordsgrannarna faller en i smaken...
Neh då, det blir kul att träffa nya ansikten oxå. Jag brukar inte ha svårt att träffa nytt folk. Särskilt inte med nått glas vin innanför klänningen. Haha
Kläderna är klara, även skor. Det största problemet är håret. Jag är så dålig på hår.
Färgade utväxten häromdagen så det är fint men vet inte hur jag ska sätta upp det. Trivs ju inte i utsläppt hår men slang locka det och sätta upp en del så det inte hänger i ansiktet.
Försöker då tag i spolar för det är enklare än att locka håret.
Önskar att jag hade hunnit sola lite mer bara. Baksidan är typ vit. Fin kontrast. Hihi


Kommentarer
Postat av: Lin

Kul med bröllop!! Du måste ju visa din outfit! 😊

2016-07-07 @ 07:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0