På nerverna

Jesper kan konsten med att reta gallfeber på mig. Han vet precis vad han ska göra.
Nu imorse , när han gick upp halv 7 såklart, vill han att alla ska vakna, så han öppnar dörren till Belle trots att jag säger nej. Sen kommer han in och hoppar i sängen. Som han inte får.
Vägrar gå ner och vänta utan fortsätter sparka och hoppa i sängen och jag gör mitt bästa för att ignorera honom så att han slutar. Tyvär är mitt tålamod sämre än hans så det slutar alltid med att jag blir förbannad .
Så här börjar de flesta av våra mornar...
Jag önskar mig verkligen en morgon när vi kan ligga i sängen och mysa innan man går upp istället för att det ska gå i 190 på detsamma. Utan bråkiga barn och en sur mamma!
Jag vill få vakna långsamt!

Jesper har förmodligen redan varit nere med Emil innan han åkte till jobbet så han är ju pigg och vill väl därför inte ligga och mysa nått.
Belle däremot vill göra det ibland men det är ju svårt när en brorsa bökar runt.

Längtar tills nästa vecka då semestern börjar. Då kör vi sovmorgon varannan dag ungefär. Då får man vakna senare än halv 7 och utan barn som hoppar runt .


Har 3 jobbpass kvar. Ett ikväll och sen torsdag och fredag. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0