Ännu mer jobb...

Så blev det återigen att sätta sig med schemat och försöka pussla, en tjej blir borta 2 veckor till pga av tråkiga omständigheter. Det är bara sånt som får lösa sig. 
Det lutar åt att jag får hoppa in å jobba midsommarafton på kvällen. Tur att farmor kan ta barnen då maken är i fjällen! 
Men ska försöka bli av med denna fredag istället så jag inte jobbar ihjäl mig. Då får jag 4 dagars "ledigt" och hinner ikapp med mig själv. Nu kommer jag ju spendera tiden med en nyopererad Jesper så ledig är väl att ta i, hemma åtminstone. 
Jag tycker ju att det är kul att jobba så att vara där är inte problemet. Problemet är att hinna allt annat i livet. Haha 
Städa kommer jag inte ihåg sist jag gjorde... Men det är ju aldrig nån här förutom vi så det är väl strunt samma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0