Kroppen värker

Min kropp skrek av trötthet när jag vaknade imorse. Eller blev väckt snarare. Ungar att vakna tidigt jämt!
Sova efter kl 7 händer aldrig. Och jag måste få sova snart.
Jobbade kväll igår , 13-22. Långt och tungt pass som mest bestod av varuplock. Då tar kroppen stryk. Brukar kunna få träningsvärk efter tisdagar då jag mest kör varor.

Idag tänkte vi leka med Sofie , Isak och Ludvig men då mina barn snorar och hostar lite kände jag mig tveksam så ställde in. Jesper hade ont i örat inatt oxå. Dumt att smitta ner andra.
Dom har ingen feber och springer runt som galningar just nu men det är nån förkylning som spökar.
Synd att vi inte kinde ses för det var länge sen! Sist var vi oxå sjuka eller så har jag jobbat. Sånt är livet...

Måste däremot åka å handla nånstans idag. Fylla kylen ordentligt för en gångs skull. Blir bara en massa småhandling på jobbet. Tar med nått snabbt när man slutat för man ska åka å hämta barnen direkt. Inte bra!

Ikväll ska jag på möte med Jägareförbundet , måste fixa ett datum för vår jaqt träff jag ska ordna. Och sen skicka ut brev til medlemmar. Bra jag kom på det nu! ☺️


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi fick ses en snabbis på parkeringen istället :). Ni får komma hit och leka snart!

2016-07-01 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0