Spontan fiske

Imorse var jag inte säker på vad vi skulle göra med dagen. Bestämde mig för att åka och bada en sväng och samtidigt svänga förbi farfar och kolla om vi kunde fika. Han var inte hemma så vi åkte och letade efter honom , till slut fick jag ringa och då var han precis på väg ut på sjön. Möttes upp vid båten och sen blev det så att vi åkte med ut på en fisketur.
Blev några borrar och nästan en 5 kgs gädda som slank tillbaka då det var hål i håven. Haha
Fick en skaplig borre faktist!

Efter mkt tjat från barnen badade vi innan vi åkte hemåt igen. Snabbt i med lunch i magen och sen var det frågan igen vad vi skulle göra. För varmt ute och inne sprang de bara runt å bråka.
Då ringde vi mormor och frågade om vi skulle bada så vi mötte upp dem vid multen .

Bra dag men varmt! Är ju inget big fan av värme som ni vet! Haha

Midsommarafton spenderade jag ju på jobbet, galet med kunder . Varför kan de inte handla i tid?!
Tur vi hade vakt som kunde skicka ut de sista.


Vi , eller ja, barnen börjar längta efter sin pappa. Han åkte ju å fiska i onsdags och kommer hem först imorrn kväll.
Jag kan väl tycka det har varit ganska skönt att vara själv men det är lite konstigt på kvällarna.
Jag hinner inte se honom förns på måndag em för jag jobbar kväll imorrn.
Innan jag börjar jobba ska vi ha kalas för Belle, så pappa missar det men vi firar henne själva på måndag då hon fyller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0