Det är dags nu!

Snart första april. Då är det dags för mig att bli sund igen. 
Det har gått utför de senaste månaderna och kilona har tickat på. Jag vantrivs med det!
När jobbbyxorna börjar bli tighta som alltid annars var baggybrallor på mig då är det illa! 

Så, dags att börja röra på fläsket och sluta med allt onyttigt jag trycker i mig på kvällarna. 
Det är som en ond spiral. Jag har vart som en zombie i ett halvår eller mer och är så sötsugen antagligen för att få snabb energi. Och när jag är så trött orkar jag ju inte röra på mig ordentligt. Blä.
Men nu är jag fasen färdig med det här. Jag vill bli pigg igen! 
Och det blir man med träning det vet jag. 
Löparskorna har vilat allt för länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0