Äntligen!

Åh är så glad! 
Har precis bokat tågbiljetter ner till Skåne. Hela 2 nätter ska jag spendera där . Vart jag ska sova är inte hundra än bara... Haha 
Min moster bor där och hennes man fyller 50. Dom vet inte riktigt om att jag kommer heller. Busigt! 
Antingen sover jag med mamma som bokat en stuga eller så får jag flörta till mig en soffa hos moster. 
Det blir bra vilket som! 
Har verkligen längtat dit. Var där sist när Jesper var 8 månader . Alltså 4 år sen nu! 

Nästa sommar ska vi boka deras stuga och åka hela familjen , det ser jag fram emot oxå. 

Äntligen nått att se fram emot i sommar. Att åka själv är faktist det bästa valet just nu. Behöver det känner jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0